torsdag 31 december 2009

Gott nytt år...

Snön och kylan har bitit sig fast i Sverige och skillnaden kan nog knappast vara större än hur vi hade det i Thailand.

Vi har varit hemma i 2,5 månader och tiden har gått fort men det är inte utan att jag saknar det.
Maten var på många ställen fantastisk, bäst minns jag dock de som låg längs gatan i Krabi där maten lagades till på gasolkök som stod på någon form av moped...

En dag som denna när många av oss kommer äta skaldjur och kanske främst hummer så tänker jag osökt på min och Helenas skaldjursbuffé sista kvällen i Phuket. Så fräscht!

Vi har kollat igenom alla bilder några gånger och det är härliga minnen som vi har fått, jag kommer att bära med mig det under lång tid!
Gott nytt år på er alla!
Läs gärna mamibami för att se vad som händer i våra liv efter Thailand.
//Daniel











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar