tisdag 13 oktober 2009

Hemma...

I morse landade vi i Sverige igen, vi möttes av snö. Inte direkt vad vi väntat oss, det blåste även kallt stor kontrast mot gårdagen då vi poolade på Royal Phuket innan vi åkte iväg till flygplatsen.

Det var lite segt att vara drygt 6 timmar på flygplatsen i Bangkok, jag och tjejerna var rejält trötta innan vi fick gå ombord på planet. Väl ombord sov Ella o Olivia sött några timmar, medans det var sämre för mig o Helena.

Jag känner mig rejält trött idag, hoppas på en god natts sömn nu och att vi om någon dag skall ha hunnit kolla igenom alla bilder vi tagit.
Jag är dock mycket nöjd med resan, det var kul att se olika delar av landet. Dock har tiden på slutet gått lite långsamt tycker jag. (Jag har längtat efter att komma hem sista veckan).

Idag hade Olivia beställt korvstroganoff och potatismos samt ärtor. Jag fixade och medans jag stod och hackade lök insåg jag att jag saknat att laga mat (dock var det inte därför som jag fick tårar i ögonen, stark lök!!!). Det blev uppskattat av alla fyra.
Imorgon har Olivia önskat fiskbullar ;-)

//danne

Jag inser också att jag anpassat mig till att inte använda å ä ö samt att det var konstigt att sitta till höger om taximannen imorse.

2 kommentarer:

  1. Vi tycker att det är jätte roligt att ni är hemma igen! Ska bli så mysigt att få komma upp till er om två veckor och mysa med er alla! Det var så mysigt att få prata med er ikväll! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tjena Daniel,

    Kul att följa Er resa. Tänkte ringa och kolla hur läget var och hur resan varit. Fick istället denna länk av Cecilia på Rsk;) Vi höres Daniel 6114

    SvaraRadera